تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴ خبرنگار : سارا دهنوی
کد خبر : 4143

برنامه‌های محرومیت‌زدایی قرارگاه بهشت خدمت در ملارد بررسی شد

برنامه‌های محرومیت‌زدایی قرارگاه بهشت خدمت در ملارد بررسی شد
فرمانداری ملارد با همکاری قرارگاه جهادی بهشت خدمت، تمهیدات لازم برای برگزاری اردوی جهادی و ارائه خدمات پزشکی رایگان به خانواده‌های نیازمند این شهرستان را بررسی کرد.

سهیل غلامی، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ملارد، از برگزاری نشستی با مسئولین قرارگاه جهادی کشوری بهشت خدمت خبر داد. به گفته وی، در این نشست که در دفتر معاونت فرمانداری برگزار شد، هماهنگی‌های لازم برای اجرای یک اردوی جهادی با هدف ارائه خدمات پزشکی رایگان به خانواده‌های محترم شهرستان ملارد انجام پذیرفت.

برگزاری اردوی جهادی برای ارائه خدمات پزشکی رایگان در ملارد

غلامی افزود: در ادامه این نشست، گزارشی از فعالیت‌های پیشین این گروه جهادی ارائه شد و برنامه‌های آتی قرارگاه برای رفع محرومیت در نقاط مختلف شهرستان ملارد مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ملارد، توزیع بسته‌های معیشتی و ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی در چند نقطه از شهرستان در خرداد ماه سال ۱۴۰۳ را از جمله برنامه‌های در دست اقدام این قرارگاه جهادی عنوان کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.