تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۴ - ۲:۰۴ خبرنگار : داود کنعانی
کد خبر : 6273

جریمه طرح ترافیک تهران در ایام جنگ ۱۲ روزه بخشیده شد

جریمه طرح ترافیک تهران در ایام  جنگ ۱۲ روزه بخشیده شد
معاون حمل‌ونقل شهرداری تهران، محسن هرمزی، اعلام کرد که بر اساس مصوبه جدید شورای ترافیک شهر تهران، عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک از ۲۵ خرداد تا ۸ تیرماه صفر می‌شود. این تصمیم در پی ناهماهنگی‌هایی که منجر به جریمه برخی شهروندان در ایام «جنگ تحمیلی ۱۲ روزه» شده بود، اتخاذ شده است.

محسن هرمزی در این باره گفت که مقرر شد عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک در دوره یادشده، صفر شود. وی با اشاره به اینکه برخی از شهروندان به دلیل ناهماهنگی‌ها با جریمه مواجه شده یا از حساب شهروندی‌شان کسر وجه صورت گرفته بود، افزود: “بر اساس مصوبه امروز شورای ترافیک این عوارض صفر خواهد شد و کسانی که در این مدت عوارض خود را پرداخت کرده بودند، مبالغ به حساب کاربری آنها برگشت داده می‌شود.”

کلیف مبالغ عوارض پرداختی چه می‌شود؟

به گزارش ایسنا، پیشتر اعلام شفاهی لغو اجرای طرح ترافیک در اواسط «جنگ تحمیلی ۱۲ روزه» و نبود مصوبه رسمی تا دوم تیرماه، باعث شده بود برخی شهروندان با مشکل جریمه مواجه شوند. اما با مصوبه جدید شورای ترافیک، این مشکلات برطرف خواهد شد. هرمزی همچنین اشاره کرد که قرار بود کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر طرحی با قید دوفوریت به صحن علنی بیاورد، اما با مصوبه امروز شورای ترافیک، دیگر نیازی به آن نیست.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.