رشیدی کوچی : حضور کاظم صدیقی در نماز جمعه تهران دهنکجی به مردم است

به گزارش تابناک ؛ رشیدی کوچی با اشاره به موضوع “باغ ازگل” و ارتباط آن با آقای صدیقی، و همچنین “سوءاستفاده و فساد مالی فرزند و عروس ایشان که محرز شده است”، گفت: “ذهن و دیدگاه مردم به نوعی در قبال این اتفاقات آسیب دید. این ذهنیت از سوی مردم ایجاد شد که این افراد از جایگاه آقای صدیقی در قوه قضائیه و ستاد نماز جمعه سوءاستفاده کردهاند.”
وی افزود که این اتفاقات در دو مرحله رخ داده و باعث نگرانی دلسوزان و سوءاستفاده فرصتطلبان در فضای مجازی و رسانهای شده است.
انتقاد از شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و نگرانی از مصونیت دائم
این نماینده سابق مجلس تصریح کرد که تعیین آقای صدیقی برای اقامه نماز جمعه از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، “نوعی دهنکجی به مردم است.” او تأکید کرد که این موضوع به رهبری ارتباطی ندارد، چراکه مقام معظم رهبری اختیارات را به شورای سیاستگذاری ائمه جمعه واگذار کردهاند و این ستاد است که ائمه جمعه را تعیین میکند.
رشیدی کوچی گفت: “متاسفانه با این اقدام شورای سیاستگذاری ائمه جمعه این استنباط ایجاد شده که آقای کاظمی از مصونیت دائم برخوردار است. اگر شخص دیگری بود که این شرایط برایش رقم خورده بود زودتر از اینها با او برخورد میشد و اجازه نمیدادند نماز جمعه اقامه کند.”
تأثیر منفی بر جایگاه نماز جمعه و انسجام ملی
این نماینده سابق مجلس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ انسجام ملی، اظهار داشت: “بدون هیچ ضرورتی از آقای صدیقی استفاده میشود. این اصرار به استفاده از ایشان باعث میشود که هر بیان و مطلبی که از زبان او در نماز جمعه مطرح شود، برای نظام و حاکمیت نتیجه عکس بدهد.”
رشیدی کوچی در پایان با بیان اینکه “این اتفاقات از روی عمد میافتد”، تأکید کرد: “وضعیت طوری است که حتی داد برخی از تندروها هم درآمده است. داد دلسوزان که از قبل بلند شده بود. با این رفتارها جایگاه نماز جمعه تنزل پیدا میکند.”
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0