سپاهان و مس رفسنجان فینالیست جام حذفی شدند؛ سهمیههای آسیایی در گرو قهرمانی

شنبه شب، تیمهای سپاهان اصفهان و مس رفسنجان با غلبه بر گلگهر سیرجان و آلومینیوم اراک، به فینال رقابتهای فوتبال جام حذفی راه یافتند.
پیش از این، تیمهای پرسپولیس و استقلال تهران با کسب رتبههای اول و دوم لیگ برتر، دو سهمیه صعود مستقیم به لیگ نخبگان آسیا را به دست آورده بودند. سهمیه پلیآف لیگ نخبگان به قهرمان جام حذفی اختصاص دارد و تک سهمیه لیگ قهرمانان آسیا (سطح دوم) نیز به تیم سوم لیگ برتر تعلق میگیرد.
فینال جام حذفی، کلید سهمیههای آسیایی سپاهان و تراکتور
با توجه به اینکه مس رفسنجان موفق به دریافت مجوز حرفهای نشده است، وضعیت سهمیههای آسیایی پیچیدهتر میشود:
اگر مس رفسنجان قهرمان جام حذفی شود: از آنجایی که مس مجوز حرفهای ندارد، سپاهان اصفهان (تیم سوم لیگ برتر) راهی پلیآف لیگ نخبگان خواهد شد و تراکتور تبریز (تیم چهارم لیگ برتر) سهمیه لیگ قهرمانان آسیا (سطح دوم) را کسب میکند.
اگر سپاهان اصفهان قهرمان جام حذفی شود: سپاهان سهمیه لیگ نخبگان را به دست میآورد و تراکتور تبریز به عنوان تیم چهارم لیگ، سهمیه لیگ قهرمانان آسیا (سطح دوم) را کسب خواهد کرد.
با این اوصاف، کسب سهمیه آسیایی برای سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز قطعی شده است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0