تاریخ انتشار : شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵ خبرنگار : سارا دهنوی
کد خبر : 3773

ایثار ماندگار نوجوان زنجانی در سال ۱۴۰۳؛ اهدای عضو مهدی ۱۶ ساله جان سه بیمار را نجات داد

ایثار ماندگار نوجوان زنجانی در سال ۱۴۰۳؛ اهدای عضو مهدی ۱۶ ساله جان سه بیمار را نجات داد
استان زنجان در سال ۱۴۰۳ شاهد نخستین ایثار ماندگار خود بود؛ نوجوان ۱۶ ساله، مهدی محمدی‌نوبری که بر اثر سانحه رانندگی دچار مرگ مغزی شده بود، با اهدای سه عضو حیاتی‌اش شامل کبد و کلیه‌ها، زندگی دوباره به سه بیمار نیازمند بخشید.

شهریار اماموردی ضمن اعلام نخستین اهدای عضو استان زنجان در سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: مرحوم مهدی محمدی‌نوبری، نوجوان ۱۶ ساله‌ای که به دنبال وقوع سانحه رانندگی در بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان بستری شده بود، علیرغم تلاش‌های تیم پزشکی دچار مرگ مغزی شد.

نخستین اهدای عضو زنجان در سال جدید؛ کبد و کلیه‌های نوجوان مرگ مغزی به نیازمندان اهدا شد

وی در خصوص اعضای حیاتی اهدا شده در این اقدام خداپسندانه افزود: با رضایت خانواده ایثارگر، کبد و هر دو کلیه این نوجوان فداکار به بیماران نیازمند پیوند عضو اهدا گردید و به این ترتیب، جان دوباره‌ای به سه نفر بخشیده شد.

این مسئول با اشاره به انتقال پیکر مرحوم محمدی نوبری به بیمارستان سینا تهران جهت انجام عمل اهدای عضو، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به دریافت کارت اهدای عضو می‌توانند با ارسال کد ملی خود به شماره ۳۲۳۴ و یا مراجعه به وب‌سایت اهدای عضو به نشانی ehda.center برای ثبت‌نام اقدام نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.