تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۴ - ۰:۲۲ خبرنگار : داود کنعانی
کد خبر : 7334

سرلشکر رحیم صفوی : احتمال وقوع جنگی مجدد وجود دارد

سرلشکر رحیم صفوی : احتمال وقوع جنگی مجدد وجود دارد
سرلشکر رحیم صفوی در ادامه سخنان خود، رویکرد نظامیان را سناریوپردازی و برنامه‌ریزی برای بدترین حالت‌های ممکن دانست. او تصریح کرد که «در حال حاضر ما در آتش‌بس نیستیم، بلکه در مرحله جنگ قرار داریم و این وضعیت هر لحظه ممکن است دچار تغییر شود».

به گزارش تجارگستران  به نقل از نورنیوز، سرلشکر رحیم صفوی، مشاور عالی رهبر انقلاب اسلامی، با اشاره به وضعیت امنیتی و نظامی کشور، اظهار داشت که « احتمال وقوع جنگی مجدد وجود دارد  و پس از آن، ممکن است دیگر جنگی رخ ندهد». این اظهارات، دیدگاه نظامی وی را نسبت به شرایط کنونی منطقه و جهان بازتاب می‌دهد.

ما در مرحله جنگ قرار داریم، نه آتش‌بس

سرلشکر رحیم صفوی در ادامه سخنان خود، رویکرد نظامیان را سناریوپردازی و برنامه‌ریزی برای بدترین حالت‌های ممکن دانست. او تصریح کرد که «در حال حاضر ما در آتش‌بس نیستیم، بلکه در مرحله جنگ قرار داریم و این وضعیت هر لحظه ممکن است دچار تغییر شود». وی تأکید کرد که هیچ پروتکل، آیین‌نامه یا قراردادی میان ایران و آمریکا و اسرائیل وجود ندارد.مشاور عالی رهبر انقلاب در تبیین دیدگاه خود اظهار کرد که آمریکا و اسرائیل معتقدند صلح باید از طریق قدرت ایجاد شود و به همین دلیل، ایران نیز برای دستیابی به آرامش و امنیت باید قوی باشد. وی افزود: «در نظام طبیعت، ضعیف‌ها آسیب می‌بینند.» او تأکید کرد که ایران باید سیستم و استراتژی‌های هجوم دیپلماتیک، رسانه‌ای، موشکی، پهپادی و سایبرنتیک خود را تقویت کند.

رحیم صفوی : بهترین دفاع، حمله است

در پایان، سرلشکر رحیم صفوی دیدگاه نظامیان را چنین خلاصه کرد: «ما نظامیان بر این باوریم که اگر خواهان صلح هستیم، باید برای جنگ آماده باشیم. بهترین دفاع، حمله است.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.