معارفه دکتر حسینی به عنوان مدیرکل امور زنان و خانواده در ستاد امر به معروف

به گزارش ستاد امر به معروف و نهی از منکر ؛ حجتالاسلام والمسلمین محمدحسین طاهری آکردی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، در جلسهای رسمی، دکتر حسینی را به عنوان مدیرکل جدید اداره امور زنان و خانواده این ستاد معرفی کرد. در این نشست، برنامهها و رویکردهای آینده این ادارهکل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
سخنان دبیر ستاد امر به معروف درباره نقش امام سجاد (ع)
حجتالاسلام طاهری آکردی در ابتدای جلسه با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد (ع)، به تبیین نقش برجسته این امام همام در گسترش معارف شیعه پرداخت. او با رد تصویر رایجی که امام چهارم را فردی گوشهگیر معرفی میکند، خاطرنشان کرد که امام سجاد (ع) با تربیت حدود چهارهزار شاگرد، نقش مهمی در ساماندهی علمی و فرهنگی آموزههای دینی ایفا کردهاند. او افزود بیماری ایشان در واقعه عاشورا تنها چند روز از زندگی ایشان بوده و ایشان همواره در راستای تبیین امامت و مبارزه با ظلم کوشیدهاند.
تشریح برنامهها و رویکردهای دکتر حسینی
در ادامه این جلسه، حجتالاسلام طاهری آکردی ضمن قدردانی از زحمات دکتر حقانی، که مدتی سرپرستی این ادارهکل را برعهده داشت، دکتر حسینی را به عنوان مدیر جدید معرفی کرد و از وی خواست تا برنامههای خود را ارائه دهد. دکتر حسینی نیز با اشاره به اهمیت جایگاه زنان و خانواده از دیدگاه ائمه اطهار و امامین انقلاب، بر ضرورت مشورت و همفکری در ستاد تأکید کرد. او در بخش دیگری از سخنان خود، به تشریح دو رویکرد «حداقلی» و «حداکثری» در حوزه حجاب و عفاف پرداخت و ابراز امیدواری کرد که با رویکرد حداکثری بتوان در بلندمدت، حجاب را از یک واجب شرعی به یک معروف اجتماعی تبدیل کرده و به موافقت عمومی برای رعایت آن دست یافت.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0