رئیسجمهور : وعده آبرسانی رژیم صهیونیستی به مردم ایران یک سراب است

مسعود پزشکیان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «رژیمی که مردم غزه را از آب و غذا محروم کرده میخواهد برای مردم ایران آب بیاورد؟ چه سرابی!»
به گزارش تجارگستران به نقل از سایت دولت ؛ رئیسجمهور، مسعود پزشکیان، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس، به وعده آبرسانی رژیم صهیونیستی به مردم ایران واکنش نشان داد. او این وعده را «سراب» خواند و تأکید کرد که رژیمی که مردم غزه را از آب و غذا محروم کرده، نمیتواند برای مردم ایران آب بیاورد.
انتقاد از سیاستهای رژیم صهیونیستی
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی دولت، رئیسجمهور پزشکیان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «رژیمی که مردم غزه را از آب و غذا محروم کرده میخواهد برای مردم ایران آب بیاورد؟ چه سرابی!» این اظهارات در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر پیشنهاد رژیم صهیونیستی برای آبرسانی به ایران مطرح شده است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0