تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰ خبرنگار : داود کنعانی
کد خبر : 3902

عبدالناصر همتی وزیر اقتصاد: نگران آمدن دونالدترامپ نیستیم

عبدالناصر همتی وزیر اقتصاد: نگران آمدن دونالدترامپ نیستیم
 عبدالناصر همتی تأکید کرد که از احتمال روی کار آمدن مجدد دونالت ترامپ نگران نیست و برای آن نیز برنامه‌هایی در دست دارد.

عبدالناصر همتی،  وزیر اقتصاد دولت چهاردهم، دوشنبه شب در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه خبر اعلام کرد که این وزارت خانه برای تعامل با دولت جدید آمریکا برنامه‌ریزی کرده است و ابراز امیدواری کرد که آنها با رویکردی عاقلانه عمل کنند. وی همچنین تأکید کرد که از احتمال روی کار آمدن مجدد ترامپ نگران نیست و برای آن نیز برنامه‌هایی در دست دارد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.