مهدی کروبی : کشور در وضعیت بحرانی است

به گزارش انصاف نیوز ، مهدی کروبی در دیدار شب گذشته خود با اعضای سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی، وضعیت کشور را بحرانی و خطرناک توصیف کرد. وی در این نشست تأکید کرد که شجاعت اعتراف به اشتباه، اولین شرط برای اصلاح سیاستهای غلط و پرهزینه داخلی و خارجی است. او افزود که با وجود وضعیت اسفبار فعلی، همچنان بر همان سیاستهای غلط و ماجراجویانه پافشاری میشود، در حالی که شرایط کنونی کشور نتیجه مستقیم همین رویکردها است.
مهدی کروبی : انحصارطلبی، انحراف از آرمانهای انقلاب است
این چهره سیاسی که از مبارزان قدیمی انقلاب محسوب میشود، با اشاره به پیشینه فعالیت خود از سال ۱۳۴۲، صراحتاً بیان کرد که اصرار بر انحصارطلبی و نادیدهگرفتن حقوق مردم، انحراف از آرمانهای انقلاب و نص صریح قانون اساسی است. او خاطرنشان کرد که اساس انقلاب علیه سلطنت، نفی استبداد و حاکمیت فردی شاه بود تا ملت سرنوشت خود را تعیین کند. به گفته کروبی، برخی مسئولان کشور را ملک خانوادگی خود میدانند و در توهم حفظ قدرت به شیوهای بسته هستند.
بازگشت به مردم، تنها راه برونرفت از بحران
کروبی بازگشت به مردم، به رسمیت شناختن حقوق آنها و تن دادن به خواست و ارادهشان را تنها راه خروج از بحران فعلی دانست. او تأکید کرد که مسئولان باید از «منیت، توهمات و تابوهای خودساخته» رها شوند تا بیش از این به ملت و کشور آسیب نرسد. کروبی همچنین با استناد به نظریه برخی از دلسوزان کشور، مذاکره مستقیم با آمریکا را برای رفع تحریم و برداشتن سایه جنگ، امری ضروری و لازم برای حفظ تمامیت ارضی و منافع ملی دانست. او با انتقاد از عملکرد مسئولان گفت: «مردم انقلاب نکردند که در زمستان گاز و در تابستان آب و برق نداشته باشند.»
در این دیدار، چهرههای سیاسی همچون بهزاد نبوی، محسن آرمین، فیضالله عربسرخی، محمد کیانوشراد، صادق نوروزی، علی تقیزاده، حجت اسماعیلی، مهدی تحققی، حمید خزائی و اصغر نوروزی حضور داشتند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0