تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۴ - ۱۳:۴۷ خبرنگار : داود کنعانی
کد خبر : 10708

هشدار جدی شهردار بت یام : عوامل ایرانی قصد استخدام جاسوس دارند

هشدار جدی شهردار بت یام  : عوامل ایرانی قصد استخدام جاسوس دارند
زوویکا بروت، شهردار بت یام، با انتشار ویدئویی، ساکنان شهر را در خصوص همکاری با «عوامل ایرانی» که تلاش می‌کنند آنان را به عنوان جاسوس استخدام کنند، بر حذر داشت. وی ادعا کرد برخی از شهروندان بر اساس اطلاعات امنیتی در حال ارتباط با «عناصر دشمن» هستند.

به گزارش تجارگستران ،  الجزیره، زوویکا بروت، شهردار شهر بت یام، در پیامی ویدئویی ساکنان شهر را از هرگونه همکاری با «عوامل ایرانی که قصد دارند آنان را به عنوان جاسوس استخدام کنند» شدیداً بر حذر داشت. وی مدعی شد که از مقامات امنیتی اطلاعاتی دریافت کرده که نشان می‌دهد شماری از ساکنان شهر «با عناصر دشمن در ارتباط هستند». بروت با جدی گرفتن این تهدید گفت: «ایرانی‌ها به بت یام آمده‌اند و این موضوع اصلاً شوخی نیست.»

 ادعای مقامات درباره جاسوسی شهروندان بت یام برای پول

در ماه‌های اخیر، رژیم صهیونیستی بارها اخباری مبنی بر دستگیری برخی از اتباع خود به اتهام جاسوسی برای ایران و در ازای دریافت پول منتشر کرده است که طبق ادعای آن‌ها، بخشی از مأموریت‌های این افراد شامل تصویربرداری از اماکن نظامی و غیرنظامی بوده است.

بروت همچنین با اشاره به گزارش‌های رسانه‌ای مدعی شد: «اخیراً در رسانه‌ها شنیده‌ایم که برخی از سربازان ذخیره، دانشجویان و بازنشستگان به فکر کسب پول آسان افتاده‌اند» که منظور وی، فعالیت جاسوسی برای ایران بوده است.

 این اصلاً شوخی نیست؛ ایرانی‌ها به «بت‌یام» آمده‌اند!

وی با تأکید بر اینکه «ما می‌دانیم که برخی از ساکنان بت یام همچنان این ارتباطات را حفظ کرده‌اند»، اظهار داشت: «این افراد نه تنها امنیت اسرائیل، بلکه آینده خود را نیز به خطر می‌اندازند، زیرا این جرائم بسیار شدید هستند.» شهردار بت یام از ساکنان شهر خواست: «اگر شما، بستگان یا دوستانتان به درخواست‌ها (برای جاسوسی) پاسخ داده‌اید و شاید حتی مأموریت‌های مختلفی را انجام داده‌اید، منتظر نمانید تا آنان (مقامات) به در خانه شما بیایند.» وی افزود: «شاید هنوز برای تماس با ما دیر نشده باشد و ما بتوانیم سعی کنیم موضوع را مدیریت کنیم.»

همچنین، در ماه ژوئن سال گذشته میلادی، رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا، جنگی ۱۲ روزه را علیه ایران به راه انداخت که در نهایت با پاسخ تهران و اعلام آتش‌بس از سوی آمریکا به پایان رسید. رژیم صهیونیستی و متحدش، آمریکا، ایران را به تلاش برای تولید سلاح هسته‌ای متهم می‌کنند، در حالی که تهران تأکید دارد برنامه هسته‌ای این کشور تنها برای اهداف صلح‌آمیز از جمله تولید برق طراحی شده است. لازم به ذکر است که رژیم صهیونیستی تنها رژیمی در منطقه است که زرادخانه سلاح هسته‌ای دارد، اما این زرادخانه به طور رسمی اعلام نشده و تحت نظارت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.